Опрацювавши перший модуль склала програму очікування від опрацювання тренінгу.
Сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу.
Ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм,, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником.
Створила власний блог.
Зясувала, як можна найефективніше використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу.
Ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм,, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником.
Створила власний блог.
Зясувала, як можна найефективніше використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар